Friday, June 11, 2010

nothing compares to you ... 2

been giving enough thot about what's been going on the past few days. i am rather sad dat i was misunderstood and dat i hurt other's feeling. honestly, in whatever i do (or did), takde niat langsung nak sakitkan hati sapa-sapa pun. semuanya berlaku tanpa dirancang and apabila ianya berlaku, its already happened. there's nothing i could do to turn it back.

aku tak buang sesapa dlm hidup ini. mcm aku cakap dlm entry yg lepas, kawan susah-senang, sentiasa akan tersemat dalam sanubari aku ini. takde langsung niat nak tolak mereka ke tepi. aku bersyukur dikurniakan kwn-kwn yang menyayangi diri aku seadanya. susah nak dpt kwn-kwn yg mcm gini. im really blessed to have such frens and never would i let 'em go easily.

cuma bila keadaan agak tegang dan ianya membuatkan aku a bit sad, i think i have to lay low for a while. i think its best dat i keep my distance and stop all communications until keadaan reda. aku tak suka gaduh disebabkan oleh perkara yang aku anggap remeh dan tidak sepatutnya menjadik isu besar dalam persahabatan aku. i love my frenships and i want to keep it dat way. misunderstanding and miscommunication is not healthy. i would like them to heal fast so dat i could continue on with the frenships that has been built all these years. sayang rasanya nak buang kawan begitu saja.

to whom this may concerns "im sorry. lets stop this shit for a while".

8-(

No comments: