Thursday, January 31, 2008

sheila in concert

suzie (my dearest younger sister) has two tickets for Sheila's concert tonite. huhu.. she decided to invite me after her hubby 'dinch' like sheila majid that much. so, im like the 'last resort' kinda thing ler. but, who cares...! its been a while since i last saw her singing on tele or even in dinner functions. the last time i went to her concert was back in 2001 or 2002 (cant remember lah..) where she had this concert to help raised fund for Ibu Tunggal at PWTC.

i guess suzie knows that im in this 'gloomy' mood the past days.

thanks sis.. this will definitely cheer me up.
love u much.




Sheila Majid akan mengadakan konsert bersama IJN Foundation untuk mengutip dana membantu pesakit jantung di Malaysia. Dengan sasaran jumlah kutipan tiket RM1.2juta, Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan isteri Datin Seri Jeanne Abdullah adalah antara tetamu yang telah mengesahkan tempat di konsert Ratu Jazz Malaysia ini. Konsert ini akan berlangsung pada 1 & 2 Februari 2008 di Kuala Lumpur Convention Centre.


Memetik kata-kata Sheila Majid
"Sebagai seorang insan sempurna dan ibu kepada empat orang anak, saya tersentuh melihat pesakit-pesakit yang ada di sini terutamanya bayi dan kanak-kanak. Inilah masanya kita menyumbang dan menghulurkan bantuan untuk mereka. Bayangkan, masih ramai lagi yang tidak mampu menerima rawatan kerana masalah kewangan. Ini satu usaha yang patut menjadi contoh untuk semua artis & lapisan masyarakat. Kita bukan sekadar berhibur, tetapi mengingati mereka yang kurang bernasib baik. Nikmati hiburan tanpa prejudis".

3 comments:

ukanera arenaku said...

i'm so green in envy!!! enjoy, k...

Mus The Great said...

jangan lupa review tau!

bencoolen80 said...

i am happy to know that you are happy mate.